keskiviikko 30. toukokuuta 2012

I'm back

Johoooooo! Tarkotus olis alkaa herättelee itteensä vähä uudellee, meinaa tää laihdutus jääny vähä taka-alalle... Mut ihme ja kumma, etten oo lihonnu kahtakymmentä kiloo enempää! Nojoo ei, vitsivitsi... Äskö, ku uskaltauduin vaa'alle, ni painoo oli 58kg. Mä tiiän, et toi on tosi paljon, mut silti oon tosi yllättyny, et se on pysyny noinki hyvi kurissa tän kaiken shaiban jälkee. Elijooo, ollu vähä vaikeet ajat, eikä energiaa oo riittäny oikee mihikää, mut nyt noitten uusien sopivampie lääkkeiden ja loman ansiost oon taas päässy vähä jaloillee. Joten täst on hyvä taas alottaa! Nii ja heinä- elokuussa olis tarkotus lähtee jenkkeihi jonnekki päi, joten nytte ois pikkusen kiirus päästä siihe rantakuntoo! Päätin nyt sitte lähtee näinki hulluu juttuu kokeilee ku, mehupaasto :D Oon mä joskus pari vuotta sitte sellastaki yrittäny, mut mitä ny lukenu tommosist, ni iha hyvi se paino on alas tullu! Ei mulla mitää hirvee suurii lukui mieles oo, oisin iha tyytyväine itteeni, jos painaisin n. 50-53kg. Kuulostaaks iha mahottomalta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti