tiistai 6. maaliskuuta 2012

Good or bad, take it like a man

En oo vähää aikaa käyny postailee, mut silti mul on menny paremmin ku koskaa. Mä oon laihtunu kaks kiloo, vaik luulin et oisin lihonnu ainaki kolme. Uskaltauduin noin kolme viikon jälkee taas vaa'alle. Mä oon käyny nytte joka päivä salilla ja treeneissä, paitsi tänään... Äiti on huomannu ja eile illal se rupes puhuu mulle, etten sais liikkuu näi paljo, ja lupasin sille olla tän päivän menemät minnekkää. Soitteliha se sit päivä mittaa vähä välii mis mä nyt oon, ku ei uskonu mua eile. Viikoloppuna, ku pääsen läppärille, ni laitan kunno postauksen, tää on vaa tällane pikapostaus täbil.


ps. viikoloppuna mä tilaan victoria's secretiltä iiiihania bikineitä ens kesäks, jote nyt pitää alkaa töihi oikee kunnol!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti