torstai 22. maaliskuuta 2012

Come on skinny love, what happened here

Mä oon ollu piitkään poissa täält taas... Jotenki tuntuu, et on ollu liia paljo kaikkee, mut silti aika menee hitaasti. Mul on ollu ihan hirvee stressi JA STRESSI LIHOTTAA VITTU! Nojoo siis, ku mun on tosi vaikee keskittyy monee asiaa saman aikaisesti. Jos alotan jotai haluun tehä sen kunnial loppuu. Iha sama pätee tähä kroppa kesäkuntoo projektii, kuin myös peruskoulun loppuun suorittamiseen. Tää on nii rankkaa, ku yritän käydä salil neljä kertaa viikos plus TG treenit kolmen päivän, sit ku noi koulu jutut painaa mua vaa alemmas. Mä en voi jättää päiväkää käymättä salil, koska muuten seuraavast päiväst tulee yht helvettii. Koulun käytävät ahdistaa mua, itkettää ja jaloist lähtee tunto. Mikä mussa on. Mitä se haluu. Mua itkettää, koska en tiiä miks mä itken ja mua itkettää viel enemmän, koska se ei lopu. Tekis mieli ens viikonloppun taas päästää irti kaikest ja unohtaa tää paska ees yheks illaks, mut pakko ottaa itteeni niskast nyt kii. Kisatki tulos ens viikonloppun. Noni perus ängstipaskaa täs nyt sit voilà!


mitä sitte, ku kaikki romahtaa?


Published with Blogger-droid v2.0.4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti